Online markedsføring fylder en stadig større del af markedsføringsbudgettet. Ligesom med offline-delen er det væsentligt at kunne måle, om man får nok for pengene. Effektmåling bør derfor være en aktiv del af din online strategi.
Der findes flere forskellige metoder til effektmåling. Google Analytics er leveringsdygtig i en masse data om, hvordan, hvornår og hvorfor dit website bliver brugt. Og hvad så?
- Hvordan skal man tolke alle disse tal?
- Hvilke adfærdsmønstre viser tallene – og hvad viser de ikke?
- Hvordan kan man bruge tallene til at optimere sit website?
- Og hvornår skal man supplere Google Analytics med andre brugerundersøgelser?
Hos Dahl Lumholt ApS har vi erfaring med flere forskellige analysemetoder. Vores fokus er hvordan du kan bruge effektmåling i praksis til at forbedre din online markedsføring.
Kontakt os på mail eller tlf. 27 20 19 27 for en snak om, hvordan du kan bruge effektmåling til at opnå større synlighed og/eller øge din omsætning online.