Har du brug for professionel hjælp til AdWords?
En veludført AdWords kampagne vil ofte resultere i flere kunder og mere salg, og så er værktøjet nemt at finde rundt i, når I er blevet introduceret til det. AdWords kan hjælpe nyopstartede virksomheder med hurtigt at vise omverdenen, hvad de er i stand til, uden at de først skal konkurrere med større virksomheder om de værdifulde pladser på søgeresultaterne.
4 gode grunde til at bruge AdWords
- 1. Få flere kunder
Tæt på 100% af danskerne benytter Google, når de skal bruge information, finde en virksomhed, eller lede efter et produkt. Ved at benytte de rette søgeord kan du med AdWords være sikker på, at din side har en meget større chance for at blive opdaget.
- 2. Du betaler kun for resultater
AdWords har et ”Pay Per Click” system, som er din garanti for, at du aldrig vil komme til at betale for visninger, men derimod klik. Potentielt kan flere tusinde danskere altså se dine annoncer, uden at du skal betale noget som helst. Nogle af de søgende vælger måske at gå direkte ind på din side senere på dagen, fordi de tidligere så din annonce på Google, hvilket i den sammenhæng gør AdWords til et gratis værktøj.
- 3. Du kan målrettet gå efter lokale kunder
Hvis du tilbyder en lokal ydelse, har du ingen interesse i, at folk fra den anden ende af landet klikker på dine annoncer. Med AdWords kan man selv vælge, om man vil dele sin ydelse med hele landet, – andre lande, hvis man er ambitiøs – eller om man bare vil have borgerne på Sjælland til at se dem. Det samme gælder sprog. Hvis du sælger et digitalt produkt, kan du målrettet gå efter danskere i hele verden. Så længe Google opdager, at der er tale om danskere – ofte igennem det sprog som bliver benyttet på computeren – vil de se dine annoncer.
- 4. Kontrol og fleksibilitet
Har du brug for at pause en kampagne? Intet problem; du trykker bare på en knap, og så bliver annoncerne ikke længere vist – noget som er meget nyttigt i forbindelse med en hjemmeside, som har serverproblemer eller er ved at få et nyt design. Hvis du har brug for at justere budgettet på dine kampagner, kan det gøres med et par klik.
Kursus i AdWords
Hvis du gerne vil have dine medarbejdere oplært i AdWords, er du velkommen til at kontakte os. Vi afholder kurser i AdWords efter behov – både i form af eneundervisning og holdundervisning. Målet med kurset er at lære kursisterne at oprette og vedligeholde AdWords kampagner, som kan styrke bundlinjen i virksomheden.
Vi vil blandt andet fokusere på at du efter kurset kan:
- Lave en solid søgeordsanalyse
- Oprette AdWords kampagner og annoncer
- Sætte mål for dine kampagner
- Få flere til at klikke på dine annoncer
- Ramme de helt rigtige målgrupper
- Forstå og benytte de statistikværktøjer, som AdWords har at tilbyde
- Vedligeholde og løbende justere dine kampagner
Kurset tager som udgangspunkt 3 timer, men vi er åbne for længere og mere tilpassede kurser, alt efter hvad I har brug for.
Mange års erfaring inden for AdWords
Vi har oprettet, redigeret, slettet og udvidet AdWords kampagner siden 2003. I løbet af de mange år har AdWords været et godt værktøj, som uden tvivl har hjulpet vores kunder, – og os selv – med at tjene penge, som ellers ville være gået tabt ved mindre effektive tiltag.
Hvis du har lyst til at komme forbi og tage en uforpligtende snak om AdWords og dine planer for fremtiden, skal du blot kontakte os.
Det gør du ved at ringe til 27 20 19 27, eller ved at skrive til os på johkannes@dahl-lumholt.dk